Colusus Mea

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Colusus Mea


5 plaatsers

    Holle boom

    Jason
    Jason
    Admin


    Aantal berichten : 282
    Registratiedatum : 20-06-12
    Woonplaats : Mijn kont

    Holle boom Empty Holle boom

    Bericht  Jason vr jun 29, 2012 7:58 am

    Holle boom 15709
    Brian.
    Brian.


    Aantal berichten : 5
    Registratiedatum : 25-06-12
    Leeftijd : 24
    Woonplaats : Dromenland.

    Holle boom Empty Re: Holle boom

    Bericht  Brian. wo jul 04, 2012 9:59 pm

    ''Verboden bos, verboden bos,'' mompelde Brian terwijl hij met grote ogen om zich heen keek. Een paar minuten geleden had hij zijn eerste paar stappen in dit bos gezet, en nu al was hij verdwaalt tussen de tien- misschien wel twintig meter lange bomen. Soms hoorde je een raar geluid, maar daarna was het altijd weer stil. Een dodelijke stilte, eentje waarvan je zenuachtig werd. Waar Brian naar zocht, wist hij zelf eigenlijk ook niet, maar waarschijnlijk was het rust. ''Godsamme, waar ben ik?'' Gilde hij ineens. Hij stampte als een klein kind op de grond, en de tranen stonden hem in de ogen. Nee, rust kon je hier niet vinden. Hij rende een stukje vooruit, en toen naar rechts, maar hoorde een gluid en rende hard terug. Toen hij niet meer kon, liet hij zich tegen een boom aanvallen. Toen hij was uitgerust, bekeek hij het gekke boompje met ogen geknepen als spleetjes. ''Een holle boom,'' mompelde hij instemmig. ''Verboden bos,'' waren zijn laatste woorden voordat hij in een verdiende, diepe slaap viel.
    Phoebe
    Phoebe


    Aantal berichten : 15
    Registratiedatum : 25-06-12
    Leeftijd : 24
    Woonplaats : GaatJeNiksAan

    Holle boom Empty Re: Holle boom

    Bericht  Phoebe za jul 07, 2012 4:03 am

    Phoebe keek rustig om haar heen. Dit was de enigste plek waar haast niemand haar zou vinden. Af en toe hoorde ze een geluid, of een schreeuw. Tussen die schreeuwen door hoorde ze een ander 'soort' schreeuw. Phoebe besloot opzoek te gaan naar de eigenaar van de stem. Ze stond op, klopt het zand en de bladeren van haar af, en begon te lopen in de richting van haar gevoel. Ze zou naar de 'Holle Boom' gaan. Het bekendste plekje van het bos. Als iemand de weg kwijt was, zou zij ze helpen. Er groeide een akelig glimlachje op Phoebe's gezicht. Helemaal de verkeerde kant op, zo zou ze ze sturen. Zo verkeerd, dat ze niet terug kwamen. De glimlach werd steeds groter, maar verdween toen ze een jongeman bij de boom zag zitten. Ze ging voor hem staan en bekeek hem aandachtig. Hij sliep, dat was duidelijk. Phoebe hurkte bij hem neer. Hij was niet afzichtelijk, maar ab-so-luut niet het type voor haar. Toch voelde Phoebe zich wel een beetje raar.
    Amèlie Dubios
    Amèlie Dubios


    Aantal berichten : 719
    Registratiedatum : 25-06-12
    Leeftijd : 28

    Holle boom Empty Re: Holle boom

    Bericht  Amèlie Dubios vr aug 31, 2012 3:42 am

    Ik zat in de boom. Niet dat ik dan heel goed verstopt zat, maar toch wel een beetje. Ik hield de brief dicht tegen mijn borst aan en was echt heel erg blij dat ik bij mijn ouders was geweest. Jason zou me hier op komen halen en me dan meenemen naar het kamp. Hij had me hier al heel vroeg ook gebracht, me toen verder de weg gewezen en me over de hoge muur geholpen. Het was de enige uitgang en aangezien niemand in eht bos mocht komen, dachten ze dat niemand dus ook ontsnapte.
    Mijn ouders hadden niet gesnapt dat ik voor een bewaker kon vallen, maar wat mijn broers hadden gedaan, accepteerden ze gelukkig ook niet. Ze zeiden dat ik wel met die Jason om mocht gaan, maar goed op moest passen en naar redelijke verzoeken van mijn broers moest luisteren. Natuurlijk stemde ik in. Mijn vader die me het beste begreep van mijn ouders, had uiteindelijk een brief geschreven voor mijn broers dat ze normaal tegen me moesten doen. Hopelijk zouden ze luisteren, want het waren mijn broers en ondanks alles hield ik van ze. Ik was geen persoon met grote wraakgevoelens. Ik wilde de mensen van wie ik hield om me heen. Mijn ouders had ik voor het afscheid nog helemaal fijngeknuffeld. Het maakte niets uit dat ik al bijna volwassen was en het dus misschien gek was zo met ze te knuffelen. Ik zag mijn ouders eigenlijk nooit en ik had er vreselijk behoefte aan gehad. Ik hield van ze.


    Laatst aangepast door Amèlie Dubios op di sep 04, 2012 7:58 am; in totaal 1 keer bewerkt
    Elliot
    Elliot


    Aantal berichten : 461
    Registratiedatum : 21-06-12
    Woonplaats : Jouw kont

    Holle boom Empty Re: Holle boom

    Bericht  Elliot vr aug 31, 2012 4:33 am

    Jason liep rustig door het bos eindigde zijn patrouille bij de plek waar hij met haar had afgesproken.
    Amèlie Dubios
    Amèlie Dubios


    Aantal berichten : 719
    Registratiedatum : 25-06-12
    Leeftijd : 28

    Holle boom Empty Re: Holle boom

    Bericht  Amèlie Dubios vr aug 31, 2012 8:08 am

    Ik zag hem, keek eventjes rond maar zag niemand, kwam uit de boom en holde naar hem toe. Ik sprong hem in de armen en verstopte mijn gezicht in zijn shirt. 'Het... het was echt fijn Jason!' zei ik en ik knuffelde hem lekker strak. 'Ik ben zo blij dat ik ben gegaan!'
    Jason
    Jason
    Admin


    Aantal berichten : 282
    Registratiedatum : 20-06-12
    Woonplaats : Mijn kont

    Holle boom Empty Re: Holle boom

    Bericht  Jason vr aug 31, 2012 8:16 am

    Jason glimlachte naar haar en sloeg zijn armen om haar heen. 'We moeten snel terug, nu zijn bijna alle bewakers op hun patrouille.'
    Amèlie Dubios
    Amèlie Dubios


    Aantal berichten : 719
    Registratiedatum : 25-06-12
    Leeftijd : 28

    Holle boom Empty Re: Holle boom

    Bericht  Amèlie Dubios vr aug 31, 2012 8:19 am

    'Oké,' zei ik en ik kuste hem snel, maar zeer krachtig en vol passie. 'WIl je trouwens deze brief aan mijn broers geven.' Ik gaf hem een brief die netjes in een envelop zat met de handtekeningen van mijn ouders erop. 'Ik durf ze niet op te zoeken...'
    Jason
    Jason
    Admin


    Aantal berichten : 282
    Registratiedatum : 20-06-12
    Woonplaats : Mijn kont

    Holle boom Empty Re: Holle boom

    Bericht  Jason vr aug 31, 2012 8:27 am

    'ja is goed.' Hij deed de brief in zijn zak en liep rustig terug. 'Dadelijk als we gezien worden doe je net of je mijn gevangenen bent.' Hij gaf haar een zwarte stoffe zak. 'Doe die over je hoofd, dat is om gevangenen rustig te houden, maar zo zien ze niet wie je bent.'
    Amèlie Dubios
    Amèlie Dubios


    Aantal berichten : 719
    Registratiedatum : 25-06-12
    Leeftijd : 28

    Holle boom Empty Re: Holle boom

    Bericht  Amèlie Dubios vr aug 31, 2012 8:30 am

    Ik knikte zachtjes. 'Oké...' mompelde k en ik pakte de zak aan. 'Dan weet dus niemand dat ik het was en later ook niet?' Ik keek naar hem op en had alweer een grote lach op mijn gezicht.
    Jason
    Jason
    Admin


    Aantal berichten : 282
    Registratiedatum : 20-06-12
    Woonplaats : Mijn kont

    Holle boom Empty Re: Holle boom

    Bericht  Jason vr aug 31, 2012 8:32 am

    'Nee, niemand weet het.' Jason pakte voorzichtig haar arm vast en deed er een handboei omheen. 'Sorry, zekere voor het onzekere.' En de andere deed hij om zijn eigen pols.
    Amèlie Dubios
    Amèlie Dubios


    Aantal berichten : 719
    Registratiedatum : 25-06-12
    Leeftijd : 28

    Holle boom Empty Re: Holle boom

    Bericht  Amèlie Dubios vr aug 31, 2012 8:39 am

    Ik knikte dat ik het begreep en pakte zachtjes zin hand vast. 'Ik vind het niet erg om aan je vast te zitten,' lachte ik zachtjes en ik kneep even kort n zijn hand.
    Jason
    Jason
    Admin


    Aantal berichten : 282
    Registratiedatum : 20-06-12
    Woonplaats : Mijn kont

    Holle boom Empty Re: Holle boom

    Bericht  Jason vr aug 31, 2012 8:47 am

    'Gelukkig maar.' Zei hij en liep verder richting de muur. 'Ik heb Elliot trouwens van zijn zelfmoord probleem afgeholpen.'
    Amèlie Dubios
    Amèlie Dubios


    Aantal berichten : 719
    Registratiedatum : 25-06-12
    Leeftijd : 28

    Holle boom Empty Re: Holle boom

    Bericht  Amèlie Dubios vr aug 31, 2012 8:56 am

    Mijn ogen werden groot van schrik en angst. 'Wat heb je met em gedaan?' vroeg ik en ik bleef stilstaan waardoor hij ook stil moest staan.
    Jason
    Jason
    Admin


    Aantal berichten : 282
    Registratiedatum : 20-06-12
    Woonplaats : Mijn kont

    Holle boom Empty Re: Holle boom

    Bericht  Jason vr aug 31, 2012 9:03 am

    'Ooh niks ergs.' Zei hij snel en glimilachte naar haar. 'Je merkt het vanzelf wel.'
    Amèlie Dubios
    Amèlie Dubios


    Aantal berichten : 719
    Registratiedatum : 25-06-12
    Leeftijd : 28

    Holle boom Empty Re: Holle boom

    Bericht  Amèlie Dubios vr aug 31, 2012 9:07 am

    'jason!' Ik pakte zijn shirt vast met mijn andere hand en keek hem dwingend aan. Zover me dat lukte. 'Vertel het me jason, alsjeblieft. Laten we niets voor elkaar achter houden.'
    Jason
    Jason
    Admin


    Aantal berichten : 282
    Registratiedatum : 20-06-12
    Woonplaats : Mijn kont

    Holle boom Empty Re: Holle boom

    Bericht  Jason vr aug 31, 2012 9:16 am

    'Nou, ze hadden gevangenen nodig voor een project. Het zal zijn brein resetten en hem alles laten vergeten wat in het verleden is gebeurd.'
    Amèlie Dubios
    Amèlie Dubios


    Aantal berichten : 719
    Registratiedatum : 25-06-12
    Leeftijd : 28

    Holle boom Empty Re: Holle boom

    Bericht  Amèlie Dubios vr aug 31, 2012 9:26 am

    Ik was eventje sstil en wist niet goed wat ik daarvan moest denken. 'En... hij zal dan geen straffen meer krijgen?' vroeg ik hem twijfelend. Ik peuterde aan zijn shir nu en kwam iets dichterbij.
    Jason
    Jason
    Admin


    Aantal berichten : 282
    Registratiedatum : 20-06-12
    Woonplaats : Mijn kont

    Holle boom Empty Re: Holle boom

    Bericht  Jason vr aug 31, 2012 9:31 am

    'Nee, hij...' Jason keek naar de grond en haalde diep adem. 'Hij wordt ee nbewaker.'
    Amèlie Dubios
    Amèlie Dubios


    Aantal berichten : 719
    Registratiedatum : 25-06-12
    Leeftijd : 28

    Holle boom Empty Re: Holle boom

    Bericht  Amèlie Dubios vr aug 31, 2012 9:42 am

    Ik viel stil enwist niet goed wat ik hiervan moest vinden. 'Dus geen straffen, beter behandeling maar... Maar hij zal niets meer weten? Niemand meer kennen?'
    Jason
    Jason
    Admin


    Aantal berichten : 282
    Registratiedatum : 20-06-12
    Woonplaats : Mijn kont

    Holle boom Empty Re: Holle boom

    Bericht  Jason vr aug 31, 2012 7:38 pm

    'Ik weet het niet. Als het goed is wordt hij zo behandeld dat hij alleen zijn slechte herinneringen niet meer heeft en die tweede persoonlijkheid.'
    Amèlie Dubios
    Amèlie Dubios


    Aantal berichten : 719
    Registratiedatum : 25-06-12
    Leeftijd : 28

    Holle boom Empty Re: Holle boom

    Bericht  Amèlie Dubios za sep 01, 2012 4:30 am

    Ik kreeg een glimlachje om mijn lippen. 'Dus hij wordt gelukkig en neit meer gevaarlijk? En dan komt hij terug?' Ik keeknaar zijn gezicht en kuste hem snel weer.
    Jason
    Jason
    Admin


    Aantal berichten : 282
    Registratiedatum : 20-06-12
    Woonplaats : Mijn kont

    Holle boom Empty Re: Holle boom

    Bericht  Jason za sep 01, 2012 4:42 am

    'Ja.' Zei hij en kuste haar ook. 'Maar we moeten nu opschieten.'
    Amèlie Dubios
    Amèlie Dubios


    Aantal berichten : 719
    Registratiedatum : 25-06-12
    Leeftijd : 28

    Holle boom Empty Re: Holle boom

    Bericht  Amèlie Dubios za sep 01, 2012 4:53 am

    Ik knikte dat ik het begreep en ging een beetje achter hem lopen alsof ik juist niet bij hem wilde horen.

    Gesponsorde inhoud


    Holle boom Empty Re: Holle boom

    Bericht  Gesponsorde inhoud


      Het is nu do maa 28, 2024 3:35 pm