Colusus Mea

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Colusus Mea


3 plaatsers

    Martelkamer

    Amèlie Dubios
    Amèlie Dubios


    Aantal berichten : 719
    Registratiedatum : 25-06-12
    Leeftijd : 28

    Martelkamer - Pagina 2 Empty Re: Martelkamer

    Bericht  Amèlie Dubios za jul 14, 2012 11:50 am

    'Het kan erger, maar zeheeft je om één of andere dwaze reden vergeven en je moet morgen weer gewoonm aan het werk. Bovendien mocht je niet dood.'
    Elliot
    Elliot


    Aantal berichten : 461
    Registratiedatum : 21-06-12
    Woonplaats : Jouw kont

    Martelkamer - Pagina 2 Empty Re: Martelkamer

    Bericht  Elliot za jul 14, 2012 11:52 am

    Elliot lachte moeilijk en bleef toen weer stil liggen. 'Je bent het verleerd ouwe opa.' Zei hij en hield nog en nog en nog steeds zijn ogen gesloten.
    Amèlie Dubios
    Amèlie Dubios


    Aantal berichten : 719
    Registratiedatum : 25-06-12
    Leeftijd : 28

    Martelkamer - Pagina 2 Empty Re: Martelkamer

    Bericht  Amèlie Dubios za jul 14, 2012 11:57 am

    Voordat ik het wist had ik hem met de zweep die naast me hing geslagen op zijn borst. 'Pas maar op, je zit hier zo weer,' gromde ik boos. 'En dan zal ik je nog 10x erger aanpakken.'
    Elliot
    Elliot


    Aantal berichten : 461
    Registratiedatum : 21-06-12
    Woonplaats : Jouw kont

    Martelkamer - Pagina 2 Empty Re: Martelkamer

    Bericht  Elliot za jul 14, 2012 12:01 pm

    Jason kreunde een keer maar ging gewoon door. '10x erger, dus dan komen we uit in fantasyland en gaan we samen eenhoorn rijden. Lijkt me leuk.'
    Amèlie Dubios
    Amèlie Dubios


    Aantal berichten : 719
    Registratiedatum : 25-06-12
    Leeftijd : 28

    Martelkamer - Pagina 2 Empty Re: Martelkamer

    Bericht  Amèlie Dubios za jul 14, 2012 12:07 pm

    Ik stormde op hem af en drukte zijn keel helemaal dicht. 'Jij gore klootzak! Ze zouden je neer moeten knallen!' riep ik en ik keek hem in de ogen. 'En houd die ogen open watje! Dit heb je ook bij aar gedaan hè?!'
    Elliot
    Elliot


    Aantal berichten : 461
    Registratiedatum : 21-06-12
    Woonplaats : Jouw kont

    Martelkamer - Pagina 2 Empty Re: Martelkamer

    Bericht  Elliot za jul 14, 2012 12:08 pm

    Elliot schrok naar hem en kneep zijn ogen juist weer dicht. Moeilijk hapte hij naar adem, maar het was lang niet genoeg. Hij verloor het bewustzijn bijna meteen en was er eigenlijk nog wel blij mee ook.
    Amèlie Dubios
    Amèlie Dubios


    Aantal berichten : 719
    Registratiedatum : 25-06-12
    Leeftijd : 28

    Martelkamer - Pagina 2 Empty Re: Martelkamer

    Bericht  Amèlie Dubios za jul 14, 2012 12:20 pm

    Ik leit los en keek eventjes geschrokken. ik voelde zijn pols, maar hij was gewoon bewusteloos. Helaas... Dan voeldwe hij de pijn niet.
    Elliot
    Elliot


    Aantal berichten : 461
    Registratiedatum : 21-06-12
    Woonplaats : Jouw kont

    Martelkamer - Pagina 2 Empty Re: Martelkamer

    Bericht  Elliot za jul 14, 2012 12:24 pm

    x.x
    Elliot
    Elliot


    Aantal berichten : 461
    Registratiedatum : 21-06-12
    Woonplaats : Jouw kont

    Martelkamer - Pagina 2 Empty Re: Martelkamer

    Bericht  Elliot ma jul 16, 2012 7:47 am

    Later........


    De buel liep rustig de kamer binnen en bekeek de spullen even. Een vrouwelijke slaaf die zag je hier zeker niet veel. Eigenlijk had hij er nog maar een mogen martelen. Er zijn er maar weinig van hun die echt opstandelingen zijn.
    Amèlie Dubios
    Amèlie Dubios


    Aantal berichten : 719
    Registratiedatum : 25-06-12
    Leeftijd : 28

    Martelkamer - Pagina 2 Empty Re: Martelkamer

    Bericht  Amèlie Dubios ma jul 16, 2012 7:53 am

    Ik was helemaal leeg en ging zonder enige emotie naar de beul toe. Ik miste mijn twee grote broers, maar had geen spijt van de beslissing.Na mijn straf moest ik terug naar mijn kamer en dan hoopte ik dat Jason er ergens zou zijn om me eventjes op te zoeken, maar ik hoopte er niet meer op.Ik had mijn toch enigszins mooie leventje verpest door tegen Elliot in te gaan. Misschien als ik hem niet zou hebben vertelt over mijn gedachten over gevangenen, hadden mijn broers niet gevochten en kreeg ik geen straf.Maar dit was allemaal te laat, ik moest mijn lot ondergaan.
    Elliot
    Elliot


    Aantal berichten : 461
    Registratiedatum : 21-06-12
    Woonplaats : Jouw kont

    Martelkamer - Pagina 2 Empty Re: Martelkamer

    Bericht  Elliot ma jul 16, 2012 7:57 am

    De beul keek naar het rood harige meisje en grijnsde. 'Dat is nieuw.' zei hij en liep naar haar toe en greep haar haren vast. Hij trok haar mee naar de tafel en maakte haar snel vast.
    Amèlie Dubios
    Amèlie Dubios


    Aantal berichten : 719
    Registratiedatum : 25-06-12
    Leeftijd : 28

    Martelkamer - Pagina 2 Empty Re: Martelkamer

    Bericht  Amèlie Dubios ma jul 16, 2012 8:00 am

    Kort keek ik hem aan en toen sloot ik mijn ogen. Ik had geen idee hoelang het ging duren, maar hopelijk niet te lang. Ik wil in mijn eigen bedje liggen en nooit meer wat te maken hebben met Elliot of andere dingen die me in de problemen konden brengen. Ik wilde mijn broers laten weten dat het goed met me ging, maar ik had gesmeekt of ik ook Alain's straf mocht, dus waarschijnlijk zou ik het net aan overleven. Ik opende mijn ogen weer en keek naar de beul die boven me stond.
    Elliot
    Elliot


    Aantal berichten : 461
    Registratiedatum : 21-06-12
    Woonplaats : Jouw kont

    Martelkamer - Pagina 2 Empty Re: Martelkamer

    Bericht  Elliot ma jul 16, 2012 8:03 am

    'Dus, welke lichaamsdelen kun je missen? Je hebt voor twee man straf, dus....ik geef jou de keuze.' Hij lachte even en pakte een mes. 'Zeg het maar.'
    Amèlie Dubios
    Amèlie Dubios


    Aantal berichten : 719
    Registratiedatum : 25-06-12
    Leeftijd : 28

    Martelkamer - Pagina 2 Empty Re: Martelkamer

    Bericht  Amèlie Dubios ma jul 16, 2012 8:08 am

    Ik klapte helemaal dicht en keek hem alleen maar ban gaan. ' Helemaal niets,' fluisterde ik en ik likte mijn droge lippen nat. ' Ik... dacht meer aan... Huidwonden of zo... die genezen...' Ik hapte naar lucht en probeerde rustig te blijven. Konden ze e niet tegelijkertijd met iemand anders straffen of dat Jason er als bewaker bij was.. Ik zou naar hem kijken en misschien weer moed krijgen..,
    Elliot
    Elliot


    Aantal berichten : 461
    Registratiedatum : 21-06-12
    Woonplaats : Jouw kont

    Martelkamer - Pagina 2 Empty Re: Martelkamer

    Bericht  Elliot ma jul 16, 2012 9:09 am

    De man lachte. 'Als jij dat wilt.' Hij keek haar even onderzoekend aan en hield het mes boven haar hoofd. 'Een zien hoe we dat mooie koppie van je kunnen verbouwen.'
    Amèlie Dubios
    Amèlie Dubios


    Aantal berichten : 719
    Registratiedatum : 25-06-12
    Leeftijd : 28

    Martelkamer - Pagina 2 Empty Re: Martelkamer

    Bericht  Amèlie Dubios ma jul 16, 2012 9:22 am

    'niet mijn gezicht!' riep ik geschrokken, maar ik keek niet weg om hem niet nog bozer te maken. 'Alsjeblieft... laat het onder mijn kleren zijn en maak het dan maar erger!' Ik wilde niet dat mensen dachten dat ik een gevangene was die straf had gekregen, ik was een slaaf, had verder niets verkeerds gedaan. Ik nam juist de schuld van mijn broer op me!
    Elliot
    Elliot


    Aantal berichten : 461
    Registratiedatum : 21-06-12
    Woonplaats : Jouw kont

    Martelkamer - Pagina 2 Empty Re: Martelkamer

    Bericht  Elliot ma jul 16, 2012 9:28 am

    'Je hebt al een keuze gemaakt, dus mond dicht. Of het wordt alleen maar erger.' Zei hij en grijnsde naar haar. 'Eens zien, je ogen kunnen wel blijven en je lippen ok wel.'
    Amèlie Dubios
    Amèlie Dubios


    Aantal berichten : 719
    Registratiedatum : 25-06-12
    Leeftijd : 28

    Martelkamer - Pagina 2 Empty Re: Martelkamer

    Bericht  Amèlie Dubios ma jul 16, 2012 9:38 am

    'Doe onder de kleren!' riep ik hem smekend toe en ik begon zachtjes te hoesten. Des noods... zou ik hem kussen... Zoenen, maar meer niet. Ik moest mezelf hier uit zien te krijgen en soms moest je je uiterlijk gebruiken...
    Elliot
    Elliot


    Aantal berichten : 461
    Registratiedatum : 21-06-12
    Woonplaats : Jouw kont

    Martelkamer - Pagina 2 Empty Re: Martelkamer

    Bericht  Elliot ma jul 16, 2012 9:44 am

    De man lachte en schudde zijn hoofd. 'Ik zal niks ergs doen oke?' Voordat ze ook maar een reactie kon geven zette hij het mes tegen haar wang en maakte een snee. Hij maakte nog een snee, zodat het een kruis werd.
    Amèlie Dubios
    Amèlie Dubios


    Aantal berichten : 719
    Registratiedatum : 25-06-12
    Leeftijd : 28

    Martelkamer - Pagina 2 Empty Re: Martelkamer

    Bericht  Amèlie Dubios ma jul 16, 2012 9:49 am

    Voordat ik het wist, had mijn angst het overgenomen en gilde ik hard en dat met zijn gezicht dichtbij. 'Nee! Niet doen!' Ik probeerde mezelf in te houden en fluisterde: 'Laten we zoenen, en... en mishandel me dan onder mijn shirtje... Alsjeblieft, niet mijn gezicht meer...' De snede brandde heftig en hopelijk zou het genezen, was het oppervlakkig.
    Elliot
    Elliot


    Aantal berichten : 461
    Registratiedatum : 21-06-12
    Woonplaats : Jouw kont

    Martelkamer - Pagina 2 Empty Re: Martelkamer

    Bericht  Elliot ma jul 16, 2012 10:03 am

    De man keek haar verbaasd aan. 'Zoenen? met een slaaf? Het moet niet veel gekker worden. En wat ik doe dat is allemaal mijn keuze en je bracht me nu alleen maar op een idee.' Hij sneed haar shirt kapot en grijnsde. 'Je weet precies wat een man wil zien, maar even verder over je gezicht.'
    Amèlie Dubios
    Amèlie Dubios


    Aantal berichten : 719
    Registratiedatum : 25-06-12
    Leeftijd : 28

    Martelkamer - Pagina 2 Empty Re: Martelkamer

    Bericht  Amèlie Dubios ma jul 16, 2012 10:12 am

    'Niet mijn gezicht,' zei ik en ik hield mijn buik extra in zodat hij me nog sexier zou vinden. TOch, als hij te ver zou gaan, zou ik keihard gillen dat hij me verkrachtte. Dat wilde ik echt niet, en ik was zo naïef om te denken dat dat toch nooit zou gebeuren. 'Dan... zoen ik je vrijwillig.' Ik proefde het bloed en slikte. 'Maar... je moet wel mijn wang schoon deppen.'
    Elliot
    Elliot


    Aantal berichten : 461
    Registratiedatum : 21-06-12
    Woonplaats : Jouw kont

    Martelkamer - Pagina 2 Empty Re: Martelkamer

    Bericht  Elliot ma jul 16, 2012 10:18 am

    'Hou je bek of ik haal je tong eruit.' Zei hij en keek haar serieus aan. 'Want mijn hond houdt wel van een stukje bief.' Hij liep naar een kast en haalde er een doosje met luchtgaten uit. 'Dit hier is ook mijn vriend.' Hij deed het doosje open en hield het voor haar. Er zat een slang in, het gif was niet dodelijk, maar had wel nare bijwerkingen. De plek waar hij beet werd dik en rood en gaat helemaal ontsteken en je hebt er wel een tijdje last van.'
    Amèlie Dubios
    Amèlie Dubios


    Aantal berichten : 719
    Registratiedatum : 25-06-12
    Leeftijd : 28

    Martelkamer - Pagina 2 Empty Re: Martelkamer

    Bericht  Amèlie Dubios ma jul 16, 2012 10:21 am

    Ik keek hem aan en kromde mijn rug alsof ik heel opgewonden was. De ogen van de slang bekeken me en ik keek angstig terug. Hij zag veel meer da dat ik zag, de warmte, misschien ook wel de angst die mijn wangen warm maakten. Ik keek op naar de beul en likte sexy, maar snel langs ijn lippen alsof ik ze nat maakte.
    Elliot
    Elliot


    Aantal berichten : 461
    Registratiedatum : 21-06-12
    Woonplaats : Jouw kont

    Martelkamer - Pagina 2 Empty Re: Martelkamer

    Bericht  Elliot ma jul 16, 2012 10:23 am

    De beul lachte om haar en schudde zijn hoofd. 'De jeugd van tegenwoordig.' Hij deed een dikke leren handschoen aan en legde de slang op haar buik die eerst even over haar buik ging en toen zijn tanden erin zette.

    Gesponsorde inhoud


    Martelkamer - Pagina 2 Empty Re: Martelkamer

    Bericht  Gesponsorde inhoud


      Het is nu do maa 28, 2024 10:01 am