Colusus Mea

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Colusus Mea


3 plaatsers

    Bewakersruimte

    Elliot
    Elliot


    Aantal berichten : 461
    Registratiedatum : 21-06-12
    Woonplaats : Jouw kont

    Bewakersruimte - Pagina 3 Empty Re: Bewakersruimte

    Bericht  Elliot zo aug 26, 2012 9:40 am

    Elliot schrok wakker en greep naar zijn zij. Hij gaf geen kik. Hij stond snel op en bleef in de hoek staan. Demon keek hij ook niet aan. Niks deed hij, dat was alles wat hij mocht, tot dat ze iets anders van hem vroegen. Rot idioten.

    Jason heeft nog wacht.
    Amèlie Dubios
    Amèlie Dubios


    Aantal berichten : 719
    Registratiedatum : 25-06-12
    Leeftijd : 28

    Bewakersruimte - Pagina 3 Empty Re: Bewakersruimte

    Bericht  Amèlie Dubios zo aug 26, 2012 9:48 am

    Jasons wacht was afgelopen.

    Ik keek om naar Elliot die rechtop stond en kneep mijn ogen samen. 'Wat was je aan het doen?' gromde ik. 'Sliep jij?' Ik hield mijn ogen strak op hem gericht en trok het mes uit mijn zak. Ik dacht dat hij het niet zag, want ik deed het heel stiekem.
    Elliot
    Elliot


    Aantal berichten : 461
    Registratiedatum : 21-06-12
    Woonplaats : Jouw kont

    Bewakersruimte - Pagina 3 Empty Re: Bewakersruimte

    Bericht  Elliot zo aug 26, 2012 9:52 am

    Elliot knikte licht en keek hem nog steeds niet aan. Hij kon er nou toch niks meer aan doen.

    Jason liep rustig naar de kantine toe.
    Amèlie Dubios
    Amèlie Dubios


    Aantal berichten : 719
    Registratiedatum : 25-06-12
    Leeftijd : 28

    Bewakersruimte - Pagina 3 Empty Re: Bewakersruimte

    Bericht  Amèlie Dubios zo aug 26, 2012 9:57 am

    Hij had geluk dat hij niet loog, maar ik was nog steeds pissed. Een grijns kwam om mijn lippen en ik knikte naar mijn voeten. 'Masseer ze eens.' Het was niet heel erg bewakerachtig, maar ze deden pijn en ik was alleen. Bovendien stonken ze vreselijk, een ware straf. 'Als je me pijn doet, prik ik je,' grijnsde ik.l
    Elliot
    Elliot


    Aantal berichten : 461
    Registratiedatum : 21-06-12
    Woonplaats : Jouw kont

    Bewakersruimte - Pagina 3 Empty Re: Bewakersruimte

    Bericht  Elliot zo aug 26, 2012 10:00 am

    Elliot keek even twijfelend naar zijn voeten en bukte toen voor hem neer. Voorzichtig maakte hij zijn schoenen los en ademde hij door zijn mond, wie weet wat voor schimmel voeten het nou weer waren.

    Jason kwam binnen en keek verbaasd naar Demon. 'Wat ben je nou weer aan het doen?'
    Amèlie Dubios
    Amèlie Dubios


    Aantal berichten : 719
    Registratiedatum : 25-06-12
    Leeftijd : 28

    Bewakersruimte - Pagina 3 Empty Re: Bewakersruimte

    Bericht  Amèlie Dubios zo aug 26, 2012 10:05 am

    Ik keek een beetje geschrokken op, maar zag toen dat het Jason as. Hij viel wel mee. 'Voetmassage met mijn bezwete poten,' grijnsde ik en ikk keek naar Elliot. 'Ga jij anders achter hem zitten. Bij ieder pijnlijk ding, breng je hem een messteek toe op zijn rug.' Hopelijk zou hij het goed opvatten.
    Elliot
    Elliot


    Aantal berichten : 461
    Registratiedatum : 21-06-12
    Woonplaats : Jouw kont

    Bewakersruimte - Pagina 3 Empty Re: Bewakersruimte

    Bericht  Elliot zo aug 26, 2012 10:08 am

    Elliot keek even op en ging toen maar gewoon verder. Hij had echt geen idee wat hij moest doen,dus deed hij maar gewoon wat. Door die stank kon hij zoiezo al niet fatsoenlijk denken.

    'Mmm, ik pas.' Hij liep naar de kraan en pakte een glas water voor zichzelf. 'Nog wat gebeurd bij jou?'
    Amèlie Dubios
    Amèlie Dubios


    Aantal berichten : 719
    Registratiedatum : 25-06-12
    Leeftijd : 28

    Bewakersruimte - Pagina 3 Empty Re: Bewakersruimte

    Bericht  Amèlie Dubios zo aug 26, 2012 10:12 am

    'Wil je hem niet steken?' vroeg ik verbaasd en ik keek hem na. 'En nee, er is niets gebeurd. Daarom ben ik ook in dit humeur.' Ik liet een zucht horen ens loot toen mijn ogen.
    Elliot
    Elliot


    Aantal berichten : 461
    Registratiedatum : 21-06-12
    Woonplaats : Jouw kont

    Bewakersruimte - Pagina 3 Empty Re: Bewakersruimte

    Bericht  Elliot zo aug 26, 2012 10:14 am

    Elliot moest zowat kotsen en wilde nu maar al te graag onder zo'n afvalwater douche staan, ook al was dat waarschijnlijk geen verbetering.

    Jason schudde zijn hoofd. 'Nee, ben een beetje moe denk ik. Steken maakt dat nu echt niet beter.' Hij nam een slok van zijn water en wreef door zijn gezicht. 'Bij jou ook al zo'n saaie dag. Er gebeurd ech niks meer nu deze hier zit. Net alsof al die gevangenen naar hem luisterde.'
    Amèlie Dubios
    Amèlie Dubios


    Aantal berichten : 719
    Registratiedatum : 25-06-12
    Leeftijd : 28

    Bewakersruimte - Pagina 3 Empty Re: Bewakersruimte

    Bericht  Amèlie Dubios zo aug 26, 2012 10:19 am

    Ik keek omlaag naar Ellito en trapte hem toen omhoog. 'Is dat waar?' grmde ik. 'Ben jij de leider?' En toen kreeg ik een lach op mijn gezicht. 'Hun leider wordt helemaal fijngetrapt.' Ik keek eventjes op naar Jason. 'En weetje... VOlgens mij is hij gewoon zo depressief om dat ene meisje. Uh... ze heeft rood haar.' Ik dacht diep na. 'Hij vindt haar leuk.'
    Elliot
    Elliot


    Aantal berichten : 461
    Registratiedatum : 21-06-12
    Woonplaats : Jouw kont

    Bewakersruimte - Pagina 3 Empty Re: Bewakersruimte

    Bericht  Elliot zo aug 26, 2012 10:27 am

    Elliot keek naar de grond. Hun leider was hij niet, maar hij was wel de slimste, waardoor vele hem blindelings volgde. Toen hij over Amèlie begon voelde hij meteen een soort van woede door zijn lichaam stromen. Nee, hij mocht nou niet verder in de problemen komen door zijn idiote aandoening.

    Jason keek naar Elliot en zuchtte. 'Alsof hij ooit iets zou zeggen.' Toen Demon begon over Amèlie keek Jason verbaasd naar Elliot. 'Dus hij steekt diegene die hij leuk vind neer. Vind je dat niet een beetje onlogisch?' Alles om Amèlie hierbuiten te houden.
    Amèlie Dubios
    Amèlie Dubios


    Aantal berichten : 719
    Registratiedatum : 25-06-12
    Leeftijd : 28

    Bewakersruimte - Pagina 3 Empty Re: Bewakersruimte

    Bericht  Amèlie Dubios zo aug 26, 2012 10:34 am

    Ik haalde mijn schouders op. 'Hij beweert toch twee kanten te hebben? Hij dumpte hem, zijn slechte kant kwam op en hij stak haar neer. Nu heeft hij spijt en daarom is hij zo'n lammetje. Hij houdt van haar, wil haar terug en baalt van wat hij heeft gedaan. Simpel.' Ik grnnikte en keek omlaag naar Elliot.'Het is waar hÈ?' vroeg ik hem.
    Elliot
    Elliot


    Aantal berichten : 461
    Registratiedatum : 21-06-12
    Woonplaats : Jouw kont

    Bewakersruimte - Pagina 3 Empty Re: Bewakersruimte

    Bericht  Elliot zo aug 26, 2012 10:38 am

    Elliot keek hem woedend aan en schudde zijn hoofd. Die idioot moest echt zijn bek gaan houden als zijn leven hem lief was.

    Jason lachte om de reactie van Elliot. 'Demon je bent echt slecht in gokken. Volgens mij was het omdat hij uit die ziekenboeg wou, maar ze liet hem niet gaan en wou hem verdoven. Alleen hij was sneller, stak haar neer en had spijt.'
    Amèlie Dubios
    Amèlie Dubios


    Aantal berichten : 719
    Registratiedatum : 25-06-12
    Leeftijd : 28

    Bewakersruimte - Pagina 3 Empty Re: Bewakersruimte

    Bericht  Amèlie Dubios zo aug 26, 2012 10:46 am

    Ik keek op naar Jason en grinnikte. 'Denk je niet dat hij alleen boos zou worden als ik de waarheid sprak? en kijk dit.' Ik trok het mes ineens door zijn shirt heen en gromde. 'Laat je rug zien.'
    Elliot
    Elliot


    Aantal berichten : 461
    Registratiedatum : 21-06-12
    Woonplaats : Jouw kont

    Bewakersruimte - Pagina 3 Empty Re: Bewakersruimte

    Bericht  Elliot zo aug 26, 2012 10:47 am

    Elliot draaide zich om en trok de rest van zijn shirt uit.

    Jason lachte en schudde zijn hoofd. 'Geniaal he, dat heb ik gedaan toen hij haar wou verkrachten. Denk dan leg ik het ook maar vast op zijn rug. Was hij echt niet blij mee.'
    Amèlie Dubios
    Amèlie Dubios


    Aantal berichten : 719
    Registratiedatum : 25-06-12
    Leeftijd : 28

    Bewakersruimte - Pagina 3 Empty Re: Bewakersruimte

    Bericht  Amèlie Dubios zo aug 26, 2012 10:52 am

    Ik keek op naar Jason en schoot toen in de lach. 'Jij hebt het gedaan? Als teken van wat nooit kan zijn?' vroeg ik en toen grijnsde ik. 'Maar ik dacht dat de beul het had gedaan. Na uhm... Zo'n opstand of zo? Gevecht tussen slaven en gevangenen die geleid werden door die twee.
    Elliot
    Elliot


    Aantal berichten : 461
    Registratiedatum : 21-06-12
    Woonplaats : Jouw kont

    Bewakersruimte - Pagina 3 Empty Re: Bewakersruimte

    Bericht  Elliot zo aug 26, 2012 10:54 am

    'Nee Nee Nee, ik heb de beul dat laten doen natuurlijk. Wie is er nou beter in schilderen op iemands rug dan hij. Maar de enige die gevechten veroorzaakte was hij. Dat meisje was gewoon een troffee als je het mij vraag.'

    Elliot deed zijn shirt weer als een soort van jas ofzo aan en keek naar de twee. Jason was echt dom bezig.
    Amèlie Dubios
    Amèlie Dubios


    Aantal berichten : 719
    Registratiedatum : 25-06-12
    Leeftijd : 28

    Bewakersruimte - Pagina 3 Empty Re: Bewakersruimte

    Bericht  Amèlie Dubios zo aug 26, 2012 10:59 am

    'Ah, ja...' grjinsde ik. Ik was te moe om te zien dat hij alles aan één stuk bij elkaar loog. Ik keek weer naar Elliot en kneep mijn ogen samen. 'Ga verder man,' grmde ik.
    Elliot
    Elliot


    Aantal berichten : 461
    Registratiedatum : 21-06-12
    Woonplaats : Jouw kont

    Bewakersruimte - Pagina 3 Empty Re: Bewakersruimte

    Bericht  Elliot zo aug 26, 2012 11:03 am

    Elliot bukte rustig weer en begon zijn voeten weer te masseren. Serieus, als er nog wat in Elliot zijn maag zat dat had het hier op de grond gelegen.

    Jason keek naar Elliot en schudde zijn hoofd. 'Stuk ongeluk.' Zei hij en stond op. Het overgebleven water in zijn glas gooide hij over hem heen en zette het glas neer. 'Ik ga wat te eten halen, wil je ook wat Demon?'
    Amèlie Dubios
    Amèlie Dubios


    Aantal berichten : 719
    Registratiedatum : 25-06-12
    Leeftijd : 28

    Bewakersruimte - Pagina 3 Empty Re: Bewakersruimte

    Bericht  Amèlie Dubios zo aug 26, 2012 11:06 am

    'Lekker,' bromde ik en ik sloot genietend mijn ogen. Het mes hield ik strak vast geklemd, klaar voor de aanval op het kleine schepsel aan mijn voeten.
    Elliot
    Elliot


    Aantal berichten : 461
    Registratiedatum : 21-06-12
    Woonplaats : Jouw kont

    Bewakersruimte - Pagina 3 Empty Re: Bewakersruimte

    Bericht  Elliot zo aug 26, 2012 5:36 pm

    Jason zocht naar eten en zuchtte. 'Waarom is er nooit wat fatsoenlijks te eten.' hij maaktetwee borden en liep weer naar demon toe. 'alsje.'

    Elliot keek Jason geïrriteerd na en veegde mijn zijn shirt het water van zij gezicht en ging verveeld weer door.
    Amèlie Dubios
    Amèlie Dubios


    Aantal berichten : 719
    Registratiedatum : 25-06-12
    Leeftijd : 28

    Bewakersruimte - Pagina 3 Empty Re: Bewakersruimte

    Bericht  Amèlie Dubios zo aug 26, 2012 9:59 pm

    Ik boog me nu over het eten en schopte Elliot weer van me af. 'In de hoek,' gromde ik en ik begon te eten. Het viel mee.
    Elliot
    Elliot


    Aantal berichten : 461
    Registratiedatum : 21-06-12
    Woonplaats : Jouw kont

    Bewakersruimte - Pagina 3 Empty Re: Bewakersruimte

    Bericht  Elliot zo aug 26, 2012 10:23 pm

    Elliot stond op en ging in de hoek staan. Ooh hij had zo'n honger.

    Jason begon te eten en zuchtte. 'Het zou me niks verbazen als ze dit ook serveerde in de gevangenen kantine.'
    Amèlie Dubios
    Amèlie Dubios


    Aantal berichten : 719
    Registratiedatum : 25-06-12
    Leeftijd : 28

    Bewakersruimte - Pagina 3 Empty Re: Bewakersruimte

    Bericht  Amèlie Dubios zo aug 26, 2012 10:41 pm

    Ik haalde mijn schouders zachtjes op. 'Het kan erger,' mompeldde ik en ik bleef het eten. Kort keek ik om naar Elliot en toen naar Jason. As hij helemaal geen eten kreeg, dan zou hij niet kunnen werken en zou hij toch nog sterven wat we probeerden te verhinderen. Hij moest juist lijden.
    Elliot
    Elliot


    Aantal berichten : 461
    Registratiedatum : 21-06-12
    Woonplaats : Jouw kont

    Bewakersruimte - Pagina 3 Empty Re: Bewakersruimte

    Bericht  Elliot zo aug 26, 2012 11:06 pm

    Elliot probeerde het eten te negeren en ging in de hoek zitten.

    Jason volgde de bewegingen van demon en zuchtte. 'Jaja de restjes.'

    Gesponsorde inhoud


    Bewakersruimte - Pagina 3 Empty Re: Bewakersruimte

    Bericht  Gesponsorde inhoud


      Het is nu do maa 28, 2024 1:58 pm