Colusus Mea

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Colusus Mea


3 plaatsers

    een gang

    Amèlie Dubios
    Amèlie Dubios


    Aantal berichten : 719
    Registratiedatum : 25-06-12
    Leeftijd : 28

    een gang                       - Pagina 3 Empty Re: een gang

    Bericht  Amèlie Dubios do aug 30, 2012 5:12 am

    Ik schudde heel zachtjes mijn hoofd en zette een stap naar hem toe waardoor ik meer op moest kijken. Mijn blik stond nu smekend en ik tilde mijn handen op om ze op zijn borst neer te leggen. 'Alsjeblieft Jason, spaar hem. Help hem als er niemand is en laat de rest zich ook inhouden!' Ik pakte zijn shirt vast bij zijn borst en keek hem recht in de ogen. 'Ja hij heeft ons verraden maar... Maar hij si gewoon echt een vriend van me!'
    Jason
    Jason
    Admin


    Aantal berichten : 282
    Registratiedatum : 20-06-12
    Woonplaats : Mijn kont

    een gang                       - Pagina 3 Empty Re: een gang

    Bericht  Jason do aug 30, 2012 5:14 am

    Jason zuchtte en stapte naar achter. 'Amèlie, hij doet er alles aan om de bewakers boos te krijgen zodat er iemand een mes door hem heen zet. Daar streeft hij naar. Ik kan hem niet voor eeuwig beschermen. Dit was de enige oplossing zodat ik hem in de gaten kon houden.'
    Amèlie Dubios
    Amèlie Dubios


    Aantal berichten : 719
    Registratiedatum : 25-06-12
    Leeftijd : 28

    een gang                       - Pagina 3 Empty Re: een gang

    Bericht  Amèlie Dubios do aug 30, 2012 5:26 am

    Hij stapte naar achter en ikv oelde een steek door mijn hart gaan. Ik stapte heel zachtjes ook naar achter en beet eventjes hard op de binnenkant van mijn wang. Hield hij niet meer van me en zei hij dit daarom? Ik hield mijn handen nu samen voor mijn eigen borst, tegen mijn nek aan en zei toen zachtjes zonder hem aan te kijken. 'Hij mag niet dood... En... En ik mocht niet alleen aan mezelf denken, maar hij heeft nog een leven voor zich...'
    Jason
    Jason
    Admin


    Aantal berichten : 282
    Registratiedatum : 20-06-12
    Woonplaats : Mijn kont

    een gang                       - Pagina 3 Empty Re: een gang

    Bericht  Jason do aug 30, 2012 5:29 am

    Ze mocht niet bij me zijn en dat wist ze donders goed, maar toch deed ze het en ik wou haar niet in de problemen brengen. 'Ik weet het, maar ik kan niks beloven. Mijn collega's zijn te onvoorspelbaar en laten hem allemaal rare dingen doen en als hij het niet doet, dan straffen ze hem. Daarom dat hij bont en blauw is. Dat was niet mijn schuld.'
    Amèlie Dubios
    Amèlie Dubios


    Aantal berichten : 719
    Registratiedatum : 25-06-12
    Leeftijd : 28

    een gang                       - Pagina 3 Empty Re: een gang

    Bericht  Amèlie Dubios do aug 30, 2012 5:32 am

    Ik keek hem aan en draaide toen min rug naar hem toe. Ik taste aan het papier wat op het kleine bureautje lag en sloot toen eventjes mijn ogen. 'Geven jullie hem wel te eten?' vroeg ik nu langzaam. 'Alsjeblieft, neem hem in bescherming en zeg hem dat ik hem smeek om te doen wat jullie zeggen. Hij moet leven want hij heeft nog een leven voor zich!'
    Jason
    Jason
    Admin


    Aantal berichten : 282
    Registratiedatum : 20-06-12
    Woonplaats : Mijn kont

    een gang                       - Pagina 3 Empty Re: een gang

    Bericht  Jason do aug 30, 2012 5:34 am

    'Ja, we geven hem eten.' Zei Jason en keek naar wat ze deed. 'Ik zal het doorgeven.' Soms leek het net alsof ze meer van hem hield, dan van mij. Ze was zo afstandelijk, maar hoe kon het ook anders. Iedereen verbood haar om met me om te gaan.
    Amèlie Dubios
    Amèlie Dubios


    Aantal berichten : 719
    Registratiedatum : 25-06-12
    Leeftijd : 28

    een gang                       - Pagina 3 Empty Re: een gang

    Bericht  Amèlie Dubios do aug 30, 2012 5:42 am

    'Je bent een schat...' mompelde ik en toen keek ik naar hem om. Ik draaide weer zodat ik weer naar hem toe stond, maar bleef op afstand. Hij widle niet dat ik dichtbij kwam toch? Hij had in ieder geval afstand van me genomen net en dat erwijl ik bij hem wilde zijn. Zeker nu ik het moeilijk had. Ik balde mijn vuisten eventjes. Nee, nee Elliot had gelijk. Ik mocht niet alles om mij laten draaien.
    Jason
    Jason
    Admin


    Aantal berichten : 282
    Registratiedatum : 20-06-12
    Woonplaats : Mijn kont

    een gang                       - Pagina 3 Empty Re: een gang

    Bericht  Jason do aug 30, 2012 5:44 am

    Jason keek even naar de grond en wist dat het niet mocht, maar voordat hij het wist stond hij al bij haar en haalde haar kin rustig met zijn duim om, waarna hij zijn lippen op die van haar drukte.
    Amèlie Dubios
    Amèlie Dubios


    Aantal berichten : 719
    Registratiedatum : 25-06-12
    Leeftijd : 28

    een gang                       - Pagina 3 Empty Re: een gang

    Bericht  Amèlie Dubios do aug 30, 2012 5:56 am

    Ik schrok en besefte dat al mijn gedachten verkeerd waren geweest. Ik legde mijn handen snel in zijn nek en trok heel kort mijn lippen los. 'Je... Je kust me uit jezelf,' fluisterde ik. 'Ik houd van je,' fluisterde ik meteen daarna en ik drukte mijn lippen alweer terug op de zijne. Het was echt zo. Mijn broers deden me heel veel pijn door hem bij me weg te houden.
    Jason
    Jason
    Admin


    Aantal berichten : 282
    Registratiedatum : 20-06-12
    Woonplaats : Mijn kont

    een gang                       - Pagina 3 Empty Re: een gang

    Bericht  Jason do aug 30, 2012 6:00 am

    Jason was niet van plan om te gaan antwoorden en kuste haar teder terug. Dit had hij zo erg gemist.
    Amèlie Dubios
    Amèlie Dubios


    Aantal berichten : 719
    Registratiedatum : 25-06-12
    Leeftijd : 28

    een gang                       - Pagina 3 Empty Re: een gang

    Bericht  Amèlie Dubios do aug 30, 2012 6:05 am

    Ik hield hem goed vast, zette toen zachtjes een stapje naar achter en klom zonder zijn lippen los te laten op het bureau. Daar zat ik en kon ik veel beter bij zijn lippen. Zachtjes speelde ik met de kleine haartjes in zijn nek.
    Jason
    Jason
    Admin


    Aantal berichten : 282
    Registratiedatum : 20-06-12
    Woonplaats : Mijn kont

    een gang                       - Pagina 3 Empty Re: een gang

    Bericht  Jason do aug 30, 2012 6:17 am

    Jason legde zijn armen op haar rug en likte rustig over haar onderlip.

    Amoux rende door de gang en ontweek zijn broer die hem neer wou halen. 'Dat is niet waar, ik vind Jutta niet leuk.' 'Vind je wel.' Zei Amoux plagend en ging snel het kantoor van Amèlie binnen waar hij de schrik van zijn leven meemaakte. 'Amèlie.' Zei hij woedend en trok Jason naar achter. Alain kwam binnen en keek ze woedend aan. 'We hadden het je verboden.'
    Amèlie Dubios
    Amèlie Dubios


    Aantal berichten : 719
    Registratiedatum : 25-06-12
    Leeftijd : 28

    een gang                       - Pagina 3 Empty Re: een gang

    Bericht  Amèlie Dubios do aug 30, 2012 6:19 am

    Door de schrik viel ik bijna van het bureau af. Ik zag Amoux staan en toen Alain binnen komen. 'Laat hem los,' riep ik in paniek en ik sprong zachtjes van het bureau af waardoor ik de wond voelde. In een reflex greep ik even naar mijn buik en toen keek ik ze smekend aan. 'Julie snappen het niet,' zei ik en ik keek ze smekend aan. En jullie luisteren ook niet! We houden van elkaar!'
    Jason
    Jason
    Admin


    Aantal berichten : 282
    Registratiedatum : 20-06-12
    Woonplaats : Mijn kont

    een gang                       - Pagina 3 Empty Re: een gang

    Bericht  Jason do aug 30, 2012 6:24 am

    Amoux drukte Jason tegen de muur en keek hem dreigend aan. 'Ga weg en laat haar met rust.' Jason deed helemaal niks. Hij wou geen ruzie met haar broers en bleef staan zonder iets te zeggen. Alain liep naar Amèlie toe en pakte haar schouders vast. 'We hebben het je gezegd. Je kiest voor hem of voor je familie en je weet dat familie wraakzuchtig kan zijn.'
    Amèlie Dubios
    Amèlie Dubios


    Aantal berichten : 719
    Registratiedatum : 25-06-12
    Leeftijd : 28

    een gang                       - Pagina 3 Empty Re: een gang

    Bericht  Amèlie Dubios do aug 30, 2012 6:26 am

    Ik keek hem even in de ogen en rukte me toen los. Ik keek naar Amoux en schudde mijn hoofd. 'ik dacht dat jullie van me hielden, maar als jullie hem pijn doen... Dan weet ik welke van de twee partijen echt van me houd. En nee, dat zijn jullie niet!' Ik snelde naar Jason toe en pakte zijn hand stevig vast. 'Zie dan! Hij doet helemaal niets! Hij vecht niet terug want hij wil juist geen problemen met jullie omdat jullie mijn broers zijn!' Ik voelde zoveel frustratie en verdriet. Waarom luisterden ze niet? Waarom gunden ze me geen geluk?
    Jason
    Jason
    Admin


    Aantal berichten : 282
    Registratiedatum : 20-06-12
    Woonplaats : Mijn kont

    een gang                       - Pagina 3 Empty Re: een gang

    Bericht  Jason do aug 30, 2012 6:33 am

    Alain schudde zijn hoofd. 'Best, dan heb jij je besissing maakt. Namens onze ouders en grootouders verban ik je uit de Dubios familie, omdat je onze naam onteert.' Amoux knikte en keek Jason nog steeds woedend aan. 'Je verdient haar niet. Ik wil jou lijstje met slachtoffers wel eens zien. Dan zal ze haar eigen naam erbij zien staan.' Amoux en Alain liepen woedend het kantoor uit en Jason keek ze verbaasd na. 'What the...' Zei hij en keek naar Amèlie.
    Amèlie Dubios
    Amèlie Dubios


    Aantal berichten : 719
    Registratiedatum : 25-06-12
    Leeftijd : 28

    een gang                       - Pagina 3 Empty Re: een gang

    Bericht  Amèlie Dubios do aug 30, 2012 7:07 am

    Nmee, dat mag niet. Dat isb een vlaag van woede die ze niet menen Sad
    -

    Ik keek ze verbijsterd na en schudde toen mijn hoofd. 'Nee... Nee..m' ik keek Jason aan en spacede hem toen. De tranen liepen over mijn wangen en ik bleef trillend op mijn benen staan. 'Kun... Kun je me dekken?' Fluisterde ik ineens. 'Ik moet naar mijn ouders.'
    Jason
    Jason
    Admin


    Aantal berichten : 282
    Registratiedatum : 20-06-12
    Woonplaats : Mijn kont

    een gang                       - Pagina 3 Empty Re: een gang

    Bericht  Jason do aug 30, 2012 9:44 am

    Jason sloeg zijn armen om haar heen en knikte. 'Ja, dat kan ik wel.' Zei hij en gaf haar een zakdoek.
    Amèlie Dubios
    Amèlie Dubios


    Aantal berichten : 719
    Registratiedatum : 25-06-12
    Leeftijd : 28

    een gang                       - Pagina 3 Empty Re: een gang

    Bericht  Amèlie Dubios do aug 30, 2012 10:40 am

    Zijn warme armen maakten me alleen maar meer overstuur. Hoe konden mijn broers nou niet zien hoe goed hij voor me was?! Ik drukte mijn gezicht in zijn shirt en huilde even onbedaarlijk. Dat luchtte op.

    Gesponsorde inhoud


    een gang                       - Pagina 3 Empty Re: een gang

    Bericht  Gesponsorde inhoud

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu do maa 28, 2024 8:40 am