Colusus Mea

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Colusus Mea


    Personages

    Jason
    Jason
    Admin


    Aantal berichten : 282
    Registratiedatum : 20-06-12
    Woonplaats : Mijn kont

    Personages Empty Personages

    Bericht  Jason do jun 21, 2012 9:55 am

    Bewakers/waarnemers:
    Ze hebben de leiding in de mijn. Hun wil is wet. Ze worden goed behandeld. Ze hebben goede slaapplaatsen en worden goed betaald. Hun eten wordt daarbij nog eens betaald door hun werk en ze hebben allemaal hun eigen kamer in een wat groter gebouw. De keuken en badkamer delen ze wel met meerdere mensen. En met hun wapens hebben de slaven en gevangenen weinig kans tegen hun.

    Slaven:
    Zoals het al heel de geschiedenis lang gaat met de slaven is het natuurlijk zo dat slaven niet goed worden behandeld. Hun slaapplaatsen zijn hutjes met wat dekens erin en met zoveel mogelijk man in een hutje. Om het huttenkamp staat een grote muur met bewakers erop. Slaven krijgen door de nieuwe wetten wel betaald. Niet veel, maar zo kunnen ze hun eigen eten halen. Ze werken niet 24/7 maar vanaf de ochtend tot het avondeten. Tussendoor hebben ze maar twee pauzes, maar in deze mijn is dat vrij veel.

    Gevangenen:
    Gevangenen worden zeer slecht behandeld. Ze slapen in kerkers gewoon op elkaar. Letterlijk wegrotten daar. Natuurlijk zijn ze niet betaald. Hun wordt hun leven betaald. Werk je niet of slecht, dan ben je zeker van een zware straf of de dood. Ze maken enorm lange dagen en hebben geen pauzes tussendoor.

    Vrijwilligers:
    Ze worden redelijk goed behandeld. Ze krijgen een normaal loon en hebben dezelfde slaapplaatsen als de bewakers. Ze hebben meerdere pauzes en hebben ook kortere werkdagen.

      Het is nu wo mei 01, 2024 11:10 am