Colusus Mea

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Colusus Mea


3 plaatsers

    rails

    Jason
    Jason
    Admin


    Aantal berichten : 282
    Registratiedatum : 20-06-12
    Woonplaats : Mijn kont

    rails           Empty rails

    Bericht  Jason vr jun 29, 2012 7:34 am

    rails           3696703-in-de-oude-mijnen-mijnen-van-goud--zloty-stok--polen
    Amèlie Dubios
    Amèlie Dubios


    Aantal berichten : 719
    Registratiedatum : 25-06-12
    Leeftijd : 28

    rails           Empty Re: rails

    Bericht  Amèlie Dubios za aug 18, 2012 10:44 am

    Alain.
    Ik liep langs de rails op zoek naar gevallen stukjes goud. Ondertussen gleden mijn ogen ook over de muren en dan weer over de rails. De wagentjes reden hier veel te snel en je moest goed op je hoede zijn wilde je er niet onder komen.
    Elliot
    Elliot


    Aantal berichten : 461
    Registratiedatum : 21-06-12
    Woonplaats : Jouw kont

    rails           Empty Re: rails

    Bericht  Elliot za aug 18, 2012 10:48 am

    Elliot was meteen toen Amelie weg was uit de ziekenboeg gevlucht en kwam onderweg een vriend tegen die hem had geholpen om bij de lift te komen. Rustig ging hij naar beneden en vroeg iederen of ze Amoux of Alain hadden gezien. Hij had gehoord wat Alain moest doen en liep langs de rails om hem te vinden. 'Alain?' schreeuwde hij.
    Amèlie Dubios
    Amèlie Dubios


    Aantal berichten : 719
    Registratiedatum : 25-06-12
    Leeftijd : 28

    rails           Empty Re: rails

    Bericht  Amèlie Dubios za aug 18, 2012 10:49 am

    Ik spitste mijn oren van de stem die ik ervan verdacht mijn naam te roepen. Toen ik nog een keer mijn naam hoorde, keek ik op en zag ik in de verte een jongen. Ik liep naar hem toe, fronsend en hield mijn gezicht neutraal. Wat wilde die jongen? Had hij niet voor problemen gezorgd toen emt mijn zusje?
    Elliot
    Elliot


    Aantal berichten : 461
    Registratiedatum : 21-06-12
    Woonplaats : Jouw kont

    rails           Empty Re: rails

    Bericht  Elliot za aug 18, 2012 10:51 am

    Elliot zakte vermoeid door zijn benen en hijgde een beetje omdat het best ver was en vermoeiend om met die pijn te lopen. 'Je zus is in gevaar.' Zei hij en keek naar Alain op.
    Amèlie Dubios
    Amèlie Dubios


    Aantal berichten : 719
    Registratiedatum : 25-06-12
    Leeftijd : 28

    rails           Empty Re: rails

    Bericht  Amèlie Dubios za aug 18, 2012 10:54 am

    Mijn blik verharde meteen en ik bleef voor Elliot staan die zo vermoeid was, maar ik zei er niets over, bood geen hulp aan., 'Vertel op,' bromde ik en ik nam hem goed in me op. Wat zou hem dat uitmaken eigenlijk?
    Elliot
    Elliot


    Aantal berichten : 461
    Registratiedatum : 21-06-12
    Woonplaats : Jouw kont

    rails           Empty Re: rails

    Bericht  Elliot za aug 18, 2012 10:56 am

    'Ze is verliefd op een bewaker.' Zei hij en trok zichzelf overeind aan de muur. 'Ik betrapte ze gister in de ziekenboeg.'
    Amèlie Dubios
    Amèlie Dubios


    Aantal berichten : 719
    Registratiedatum : 25-06-12
    Leeftijd : 28

    rails           Empty Re: rails

    Bericht  Amèlie Dubios za aug 18, 2012 11:00 am

    Ik trok hem omhoog onder zijn oksels en keek hem zo strak aan.'En waarom zou jou dat interesseren dan?' vroeg ik. Op wie kon mijn zusje verliefd zijn? Ze hield toch helemaal niet van bewakers. Zij kozen er zelf vopor om ons te martelen. Het kon niet!
    Elliot
    Elliot


    Aantal berichten : 461
    Registratiedatum : 21-06-12
    Woonplaats : Jouw kont

    rails           Empty Re: rails

    Bericht  Elliot za aug 18, 2012 11:02 am

    'Ze is mijn vriend. Ze is de enige die weet hoe ze me moet stoppen. Ze verdient beter dan een bewaker. Ze moet niet ten onder gaan aan die idioot.' Zei stem klonk best wel gebroken en hij hield zich vast aan de wand.
    Amèlie Dubios
    Amèlie Dubios


    Aantal berichten : 719
    Registratiedatum : 25-06-12
    Leeftijd : 28

    rails           Empty Re: rails

    Bericht  Amèlie Dubios za aug 18, 2012 11:04 am

    Zijn woorden klonken zo oprecht en ik drukte hem zachtjes tegen de muur, maar meer zodat hij bleef staan. 'En jij? Je vindt haar een vriend of meer?' vroeg ik scherp. 'Want als ze meer dan een vriend is, kan ik je niet vertrouwen of wel? Want dan wil je haar relatie kapot maken om haar zelf te krijgen. Als ze al zo'n relatie heeft.' Niet dat ik het goed vond als ze echt iets met een bewaker had.
    Elliot
    Elliot


    Aantal berichten : 461
    Registratiedatum : 21-06-12
    Woonplaats : Jouw kont

    rails           Empty Re: rails

    Bericht  Elliot za aug 18, 2012 11:08 am

    Elliot keek hem niet aan. 'Ik wil het beste voor haar. Dat ben ik niet, maar dat is hij al helemaal niet.' Zei Elliot nog steeds gebroken.
    Amèlie Dubios
    Amèlie Dubios


    Aantal berichten : 719
    Registratiedatum : 25-06-12
    Leeftijd : 28

    rails           Empty Re: rails

    Bericht  Amèlie Dubios za aug 18, 2012 11:10 am

    Ik onderzocht zijn gezicht en liet hem toen los. 'Ik zal haar vertellen dat dit niet kan. Dankjewel voor het melden,' zei ik hem en ik knikte dankbaar. 'Dankje... Elliot was het niet?' vroeg ik en ik kneepmijn ogen lichtjes samen. 'Ik sta bij je in het krijt.'
    Elliot
    Elliot


    Aantal berichten : 461
    Registratiedatum : 21-06-12
    Woonplaats : Jouw kont

    rails           Empty Re: rails

    Bericht  Elliot za aug 18, 2012 11:12 am

    'Geen dank.' Zei Elliot en glimlachte zwak. 'Vertel haar niet dat ik de verrader was.' Zei hij snel en keek hem smekend aan. Als ze ddat wist dan zou het zijn dood betekenen. Nou ja, het einde van hun vriendschap en dus zijn dood.
    Amèlie Dubios
    Amèlie Dubios


    Aantal berichten : 719
    Registratiedatum : 25-06-12
    Leeftijd : 28

    rails           Empty Re: rails

    Bericht  Amèlie Dubios za aug 18, 2012 11:14 am

    Ik knikte en ging toen op zoek naar Amoux om vervolgens naar Amèlie te gaan.

    Gesponsorde inhoud


    rails           Empty Re: rails

    Bericht  Gesponsorde inhoud


      Het is nu do mei 02, 2024 6:15 am