Colusus Mea

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Colusus Mea


2 plaatsers

    Er komt niks zinnigs uit mij

    Annie
    Annie


    Aantal berichten : 60
    Registratiedatum : 23-06-12

    Er komt niks zinnigs uit mij Empty Er komt niks zinnigs uit mij

    Bericht  Annie vr jul 06, 2012 8:41 pm

    HAHA, zie titel, ik zal een tijdje niet reageren. Tot na volgende week ofzo, dan heb ik mijn rapport binnen en weet ik of ik door ben of niet, zoals ik er nu voor sta ga ik over naar klas 2 alleen de laatste 3 Proefwerken nog af wachten, maar als die slecht waren ga ik dus afstromen of doe ik nog een jaar klas 1 >.< Maar wr komt gewoon niks zinnigs uit me, alleen wat rare formules en gebrabel over school >.<

    Mijn cijfer lijst tot nu toe
    Nederlands : 7
    Engels: 6
    Wiskunde: 8
    Frans: 5
    Mens en natuur (scheikunde en bio in 1): 6
    Mens en maatschappij (van alles en nog wat, voornamelijk geschiedenis en topografie en aarderijks kunde): 7
    Rekenen : 7
    Kunt en cultuur (muziek en handenarbeid): 8
    Sport en beweging: 7
    Annie
    Annie


    Aantal berichten : 60
    Registratiedatum : 23-06-12

    Er komt niks zinnigs uit mij Empty Re: Er komt niks zinnigs uit mij

    Bericht  Annie vr jul 06, 2012 11:18 pm

    Oke, nu hangt het nog van mijn laatste lees en luister cijver af van Engels aangezien ik een 1,8 op Frans heb gehaalt HAHA, maar ik blijf wel een 4,6 staan dus afgerond een 5 zoals telt bij ons Cool en een 10 op MN dus dat staat ook mooi, dus ik sta nu op MN 6,5 en dat is afgerond een 7. HAHA, alleen Engels nog afwachten.
    Phoebe
    Phoebe


    Aantal berichten : 15
    Registratiedatum : 25-06-12
    Leeftijd : 24
    Woonplaats : GaatJeNiksAan

    Er komt niks zinnigs uit mij Empty Re: Er komt niks zinnigs uit mij

    Bericht  Phoebe za jul 07, 2012 3:50 am

    Annie schreef:Oke, nu hangt het nog van mijn laatste lees en luister cijver af van Engels aangezien ik een 1,8 op Frans heb gehaalt HAHA, maar ik blijf wel een 4,6 staan dus afgerond een 5 zoals telt bij ons Cool en een 10 op MN dus dat staat ook mooi, dus ik sta nu op MN 6,5 en dat is afgerond een 7. HAHA, alleen Engels nog afwachten.

    Oké, dáár snap ik niks van, HAHAHA Embarassed
    Annie
    Annie


    Aantal berichten : 60
    Registratiedatum : 23-06-12

    Er komt niks zinnigs uit mij Empty Re: Er komt niks zinnigs uit mij

    Bericht  Annie za jul 07, 2012 4:44 am

    Phoebe schreef:
    Annie schreef:Oke, nu hangt het nog van mijn laatste lees en luister cijver af van Engels aangezien ik een 1,8 op Frans heb gehaalt HAHA, maar ik blijf wel een 4,6 staan dus afgerond een 5 zoals telt bij ons Cool en een 10 op MN dus dat staat ook mooi, dus ik sta nu op MN 6,5 en dat is afgerond een 7. HAHA, alleen Engels nog afwachten.

    Oké, dáár snap ik niks van, HAHAHA Embarassed

    Lees en luistertoets is een toets van Engels waarbij je een stukje tekst te horen krijgt waarover je vragen moet maken -luister gedeelte- en lees gedeelte is dat je een stuk tekst -allemaal in het engels- door leest en daar vragen overmaakt, dat cijfer moet ik nog afwachten en als die voldoende is ga ik over. Op mijn vorige Frans toets over het vak frans had ik een 1,8 maar ik blijf gemiddeld wel een 4,6 staan wat dus afgerond net een 5 is. Ik had op Mens en natuur, het vak van bio en scheikunde in 1 een 10 op mijn toets gehaald waardoor ik nu een 6,5 gemiddeld sta wat afgerond een 7 is voor mijn rapport. Snappie?
    Phoebe
    Phoebe


    Aantal berichten : 15
    Registratiedatum : 25-06-12
    Leeftijd : 24
    Woonplaats : GaatJeNiksAan

    Er komt niks zinnigs uit mij Empty Re: Er komt niks zinnigs uit mij

    Bericht  Phoebe zo jul 08, 2012 1:39 am

    Annie schreef:
    Phoebe schreef:
    Annie schreef:Oke, nu hangt het nog van mijn laatste lees en luister cijver af van Engels aangezien ik een 1,8 op Frans heb gehaalt HAHA, maar ik blijf wel een 4,6 staan dus afgerond een 5 zoals telt bij ons Cool en een 10 op MN dus dat staat ook mooi, dus ik sta nu op MN 6,5 en dat is afgerond een 7. HAHA, alleen Engels nog afwachten.

    Oké, dáár snap ik niks van, HAHAHA Embarassed

    Lees en luistertoets is een toets van Engels waarbij je een stukje tekst te horen krijgt waarover je vragen moet maken -luister gedeelte- en lees gedeelte is dat je een stuk tekst -allemaal in het engels- door leest en daar vragen overmaakt, dat cijfer moet ik nog afwachten en als die voldoende is ga ik over. Op mijn vorige Frans toets over het vak frans had ik een 1,8 maar ik blijf gemiddeld wel een 4,6 staan wat dus afgerond net een 5 is. Ik had op Mens en natuur, het vak van bio en scheikunde in 1 een 10 op mijn toets gehaald waardoor ik nu een 6,5 gemiddeld sta wat afgerond een 7 is voor mijn rapport. Snappie?

    Aha, ik denk dat ik het snap, HAHAHA Embarassed
    Annie
    Annie


    Aantal berichten : 60
    Registratiedatum : 23-06-12

    Er komt niks zinnigs uit mij Empty Re: Er komt niks zinnigs uit mij

    Bericht  Annie zo jul 08, 2012 9:01 am

    Engels is een 8,4 geworden hHAHA, Dus als het zo blijft staan ga IK OVER!

    Gesponsorde inhoud


    Er komt niks zinnigs uit mij Empty Re: Er komt niks zinnigs uit mij

    Bericht  Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr mei 10, 2024 10:29 pm