Colusus Mea

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Colusus Mea


    Algemene regels

    Jason
    Jason
    Admin


    Aantal berichten : 282
    Registratiedatum : 20-06-12
    Woonplaats : Mijn kont

    Algemene regels Empty Algemene regels

    Bericht  Jason do jun 21, 2012 10:07 am

    Dit zijn algemene regels die niet alleen in de categorie RPG gelden;

    ● Je post pas bij de RPG als je je hebt ingeschreven én je bent goedgekeurd!

    ● Je scheld mensen niet persoonlijk uit.

    ● Je typt leesbaar, msn taal mag, maar dan wel alleen in het ''NIET RPG'' gedeelte.

    ● Niet spammen in de categorieën RPG en bij de inschrijvingen. Alleen bij Niet-RPG's mag je alles plaatsen wat je wilt alleen als ik jou teveel zie spammen om meer berichten te krijgen. Als jij dat bijvoorbeeld stoer vind, dan krijg je een waarschuwing.

    ● Geen ruzie's op dit forum. Zie ik je toch ruziën, krijgt iedereen die meer ruziet een waarschuwing. Maakt niet uit wie de aanstichter is.


    ● Je post in de categorie RPG minstens 5 regels. Heb je geen inspiratie, post dan maar niks. Dan kijk je een uurtje later of het je wel lukt. We willen natuurlijk niet dat de hele RPG er onder gaat lijden. Als ik je 3x achter elkaar een kort bericht zie posten krijg je ook een waarschuwing.
    Tip: Nadat je personage iets heeft gezegd kun je bijvoorbeeld schrijven hoé diegene dat zegt. Zegt jou personage het met een grijns, moet hij erna grinniken, of was het plagend bedoeld of zei hij het boos, vrolijk, blij, verliefd, etc. Daarna kun je opschrijven hoe diegene er over voelde.

    Good luck!!

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu do mei 02, 2024 10:52 am