Colusus Mea

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Colusus Mea


3 plaatsers

    Douches

    Amèlie Dubios
    Amèlie Dubios


    Aantal berichten : 719
    Registratiedatum : 25-06-12
    Leeftijd : 28

    Douches          - Pagina 7 Empty Re: Douches

    Bericht  Amèlie Dubios di sep 18, 2012 7:41 am

    'Elliot alsjeblieft!' zei ik op een smekende toon. 'Toe nou! Jij bent Elliot en ik weet dat je daar ergens zit!' Ik keek heel kort naar Jason en toen weer naar Elliot. 'Alsjeblieft... Ik weet dat je boos bent om Jason en mij, maar je bent een vriend van me!'
    Elliot
    Elliot


    Aantal berichten : 461
    Registratiedatum : 21-06-12
    Woonplaats : Jouw kont

    Douches          - Pagina 7 Empty Re: Douches

    Bericht  Elliot di sep 18, 2012 7:45 am

    Jason bleef staan en was niet van plan haar te boeien.

    Elliot irriteerde zich aan dit gedrocht en pakte haar bij haar keel. 'Laat dit een les voor je zijn slaaf. Ik ben een bewaker en ik heet voor jou Varlow. Jij bent een slaaf en jou bestaan kan me niks schelen en zorg dat dat zo blijft, want als ik je ga haten, dan is je leven hier snel over.' Elliot liet haar los en stapte aan de kant. 'Jason boei haar of ik zal er persoonlijk voor zorgen dat ze sterft.'
    Amèlie Dubios
    Amèlie Dubios


    Aantal berichten : 719
    Registratiedatum : 25-06-12
    Leeftijd : 28

    Douches          - Pagina 7 Empty Re: Douches

    Bericht  Amèlie Dubios di sep 18, 2012 7:47 am

    Ík keek hem met grote ogen aan en begon toen te snikken. Niet om de pijn, maar om wat hij deed. 'Kijk op je rug,' fluisterde ik en k stak mijn handen uit zodat Jason me kon boeien. 'Kijk alsjeblieft op je rug en wordt jezelf!'
    Elliot
    Elliot


    Aantal berichten : 461
    Registratiedatum : 21-06-12
    Woonplaats : Jouw kont

    Douches          - Pagina 7 Empty Re: Douches

    Bericht  Elliot di sep 18, 2012 8:02 am

    Jason pakte snel zijn handboeien en boeide haar armen op haar rug.

    'Genoeg met dit gepraat. Nog een woordt dametje en ik zorg ervoor dat geen van jullie beide ooit levend uit deze mijnen komt. Jason breng haar naar de kerkers en geef dan....' Elliot pakte een papier uit zijn zak en schreef er vluchtig wat op. 'Geef dit aan de beul en zeg erbij dat het van mij komt. Als je het leest, dan zal het vele malen erger voor jullie uitpakken.'
    Amèlie Dubios
    Amèlie Dubios


    Aantal berichten : 719
    Registratiedatum : 25-06-12
    Leeftijd : 28

    Douches          - Pagina 7 Empty Re: Douches

    Bericht  Amèlie Dubios di sep 18, 2012 8:30 am

    Ik keek Elliot alleen nog maar smekend aan en liet Jason doen wat hem werd opgedragen. Tranen bleven lopen terwijl ik met Jason weg liep. Een laatste keer keek ik naar hem en toen wendde ik mijn blik af.

    Gesponsorde inhoud


    Douches          - Pagina 7 Empty Re: Douches

    Bericht  Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 26, 2024 9:14 am