Colusus Mea

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Colusus Mea


3 plaatsers

    Ziekenzaal

    Elliot
    Elliot


    Aantal berichten : 461
    Registratiedatum : 21-06-12
    Woonplaats : Jouw kont

    Ziekenzaal - Pagina 8 Empty Re: Ziekenzaal

    Bericht  Elliot wo aug 22, 2012 6:42 pm

    Elliot bleef even staan en keek hem neutraal aan. 'Oke.' Zei hij en liep rustig terug naar de ziekenzaal.
    Amèlie Dubios
    Amèlie Dubios


    Aantal berichten : 719
    Registratiedatum : 25-06-12
    Leeftijd : 28

    Ziekenzaal - Pagina 8 Empty Re: Ziekenzaal

    Bericht  Amèlie Dubios wo aug 22, 2012 9:34 pm

    'Hiervoor ga je boeten mannetje,' gromde ik, maar op dat moment wist ik dat er iets fout was. Iemand die iets had gedaan, zou nooit meteen bekennen. Toch zou ik latre pas vragen wie hij beschermde. Eerst naar het meisje.
    Elliot
    Elliot


    Aantal berichten : 461
    Registratiedatum : 21-06-12
    Woonplaats : Jouw kont

    Ziekenzaal - Pagina 8 Empty Re: Ziekenzaal

    Bericht  Elliot do aug 23, 2012 3:59 am

    Elliot liep de ziekenzaal binnen en wees naar haar bed. 'Daar, haal je nu een dokter voordat mijn daden niet teruggedraait kunnen worden?' Zei hij emotieloos.
    Amèlie Dubios
    Amèlie Dubios


    Aantal berichten : 719
    Registratiedatum : 25-06-12
    Leeftijd : 28

    Ziekenzaal - Pagina 8 Empty Re: Ziekenzaal

    Bericht  Amèlie Dubios do aug 23, 2012 4:17 am

    Ik trok zijn pols op en deed er een boei om. De andere deed ik om een paal die ergens voor in de grond zat of zo xd. Hierna rende ik snel weg en haalde ik een dokter. Hij lag nog in zijn bed, trok een broek aan en ging mee. We waren al snel terug en de dokter boog zich over het slapende meisje heen.
    Elliot
    Elliot


    Aantal berichten : 461
    Registratiedatum : 21-06-12
    Woonplaats : Jouw kont

    Ziekenzaal - Pagina 8 Empty Re: Ziekenzaal

    Bericht  Elliot do aug 23, 2012 4:57 am

    Elliot ging zitten en keek naar de grond.
    Amèlie Dubios
    Amèlie Dubios


    Aantal berichten : 719
    Registratiedatum : 25-06-12
    Leeftijd : 28

    Ziekenzaal - Pagina 8 Empty Re: Ziekenzaal

    Bericht  Amèlie Dubios do aug 23, 2012 4:58 am

    omg
    laat Jason komen Very Happy
    -

    De dokter bekeek de hechtingen, spoot medicijnen in terwijl de bewaker stond te kijken en Elliot een beetje vergat. Het klopte niet dat hij meteen zou toegeven en wat de dokter deed was interessant.
    Elliot
    Elliot


    Aantal berichten : 461
    Registratiedatum : 21-06-12
    Woonplaats : Jouw kont

    Ziekenzaal - Pagina 8 Empty Re: Ziekenzaal

    Bericht  Elliot do aug 23, 2012 5:04 am

    Elliot zat er nog steeds.

    Jason had gehoord dat er iets ergs was gebeurd inde ziekenzaal en rende ernaartoe. 'Wat is er gebeurd?' vroeg hij en keek geschrokken naar Amèlie.
    Amèlie Dubios
    Amèlie Dubios


    Aantal berichten : 719
    Registratiedatum : 25-06-12
    Leeftijd : 28

    Ziekenzaal - Pagina 8 Empty Re: Ziekenzaal

    Bericht  Amèlie Dubios do aug 23, 2012 5:33 am

    Ik keek opzij naar Jason en fronste. 'Wat kom je doen?' vroeg ik. Het was mijn gebied en zo heftig was het nou ook weer niet. We hadden niet nog iemand nodig dacht ik.

    Amèlie.
    Ik opende langzaam mijn ogen en zocht als eerste reactie naar Elliot. Hem zag ik niet, maar wel Jason. Dat luchtte toch een klein beetje op.
    Elliot
    Elliot


    Aantal berichten : 461
    Registratiedatum : 21-06-12
    Woonplaats : Jouw kont

    Ziekenzaal - Pagina 8 Empty Re: Ziekenzaal

    Bericht  Elliot do aug 23, 2012 6:03 am

    Jason keek hem even aan en schudde zijn hoofd. 'Nee, ik kwam alleen even kijken wat er was gebeurd. Het leek iets zeer ernstigs te zijn.'

    Elliot zat er nog steeds en zuchtte.
    Amèlie Dubios
    Amèlie Dubios


    Aantal berichten : 719
    Registratiedatum : 25-06-12
    Leeftijd : 28

    Ziekenzaal - Pagina 8 Empty Re: Ziekenzaal

    Bericht  Amèlie Dubios do aug 23, 2012 6:16 am

    'Hmmm...' bromde ik en ik knikte naar Elliot. 'Hij moet naar de kerkers gebracht worden. Hij schijnt dit gedaan te hebben, maar ik geloof er eigenlijk niets van.' Ik gaf hem het sleuteltje. 'Het lukt me hier namelijk wel.' Wat had ik er een hekel aan wanneer mensen mijn werk probeerden te stelen.

    Ik keek naar Jason die net niet mijn kant op keek en opende mijn mond. Toen hoorde ik de woorden van de ander. Nee, Jason zou hem helemaal kapot maken, ik wist het zeker. Ik begon te kreunen om hun aandacht af te leiden.
    Elliot
    Elliot


    Aantal berichten : 461
    Registratiedatum : 21-06-12
    Woonplaats : Jouw kont

    Ziekenzaal - Pagina 8 Empty Re: Ziekenzaal

    Bericht  Elliot do aug 23, 2012 6:26 am

    Jason knikte en keek woedend naar Elliot. 'Ik zal hem erheen brengen.' Hij keek onderzoekend naar Amèlie en wist dat hij niet kon blijven, maar hij mocht haar ook niet alleen laten. Toch pakte hij de sleutels aan en liep naar Elliot toe. 'Je kunt ook nooit een gevangenen alleen laten.'

    Elliot keek emotieloos op en knikte. 'Vooral niet diegene die alles aan de liefde haar broers vertelde.'
    Amèlie Dubios
    Amèlie Dubios


    Aantal berichten : 719
    Registratiedatum : 25-06-12
    Leeftijd : 28

    Ziekenzaal - Pagina 8 Empty Re: Ziekenzaal

    Bericht  Amèlie Dubios do aug 23, 2012 6:39 am

    Hij verdween toch uit mijn ooghoeken en ik voelde de emotie weer naar mijn keel grijpen. Iedereen vatte het echter verkeerd op en voordat ik het wist, kreeg ik extra medicijnen binnengespoten. Damen bleef totdat ik sliep. Hij kon nu toch niets aan me vragen. Hij ondervroeg wel de vrouw, maar die had alleen maar gehecht en wist niets van het gebeurde.
    Elliot
    Elliot


    Aantal berichten : 461
    Registratiedatum : 21-06-12
    Woonplaats : Jouw kont

    Ziekenzaal - Pagina 8 Empty Re: Ziekenzaal

    Bericht  Elliot do aug 23, 2012 8:41 am

    Jason bracht Elliot naar de kerker en keek hem woedend aan. 'Waarom? Waarom verpest je heel mijn leven?' Hij maakte Elliot vast aan muurketens en trapte hem in zijn maag.

    Elliot kromp in elkaar van de pijn en zei zacht. 'Als je me zo'n last vind waarom leef ik dan nog?'
    Amèlie Dubios
    Amèlie Dubios


    Aantal berichten : 719
    Registratiedatum : 25-06-12
    Leeftijd : 28

    Ziekenzaal - Pagina 8 Empty Re: Ziekenzaal

    Bericht  Amèlie Dubios do aug 23, 2012 9:25 am

    Ik was lekker weer in slaap door de medicijnen.
    Amèlie Dubios
    Amèlie Dubios


    Aantal berichten : 719
    Registratiedatum : 25-06-12
    Leeftijd : 28

    Ziekenzaal - Pagina 8 Empty Re: Ziekenzaal

    Bericht  Amèlie Dubios do aug 23, 2012 10:00 am

    Het was verschrikkelijk om in het bed te moeten blijven liggen. Mijn wond was maar klein, maar ik was zo loom door de vele medicijnen. Andere zusters liepen nu dienst, maar ik wilde zelf weer dienst lopen. Mensen helpen en bovendien wilde ik weten hoe het met Elliot ging. Ik kon nog steeds niet bevatten wat hij me aan had gedaan. Mijn broers vertellen over Jason, maar toch bleef hij mijn vriend en waarom begreep hij niet dat hij een belangrijk component voor mijn leven was?
    Elliot
    Elliot


    Aantal berichten : 461
    Registratiedatum : 21-06-12
    Woonplaats : Jouw kont

    Ziekenzaal - Pagina 8 Empty Re: Ziekenzaal

    Bericht  Elliot do aug 23, 2012 10:05 am

    Jason had Elliot aan het werk gezet met het opruimen en schoonmaken van de vrijwel nooit schoongemaakte kantine. Daar was hij wel even zoet mee. Elke keer als hij niks zou doen zou een vriend van hem sterven en als hij zijn mond open trekt dan zouden we zijn lippen aan elkaar naaien of zijn tong eruit snijden. Rustig liep Jason naar de ziekenzaal en glimlachte naar haar. 'Hoe is het?'
    Amèlie Dubios
    Amèlie Dubios


    Aantal berichten : 719
    Registratiedatum : 25-06-12
    Leeftijd : 28

    Ziekenzaal - Pagina 8 Empty Re: Ziekenzaal

    Bericht  Amèlie Dubios do aug 23, 2012 10:09 am

    Ik keek geschrokken op van Jason dat hij zomaar naar me toe kwam. 'Jas...' fluisterde k en mijn mondhoeken kropen omhoog. Met enige moeite kwam ik een stukje overeind en bleef ik zo tegen het kussen aanzitten. Ik klopte zachtjes naast me op het bed en was eventjes stil, maar vroeg toen toch maar meteen wat me dwars zat. 'Waar is Elliot?'
    Elliot
    Elliot


    Aantal berichten : 461
    Registratiedatum : 21-06-12
    Woonplaats : Jouw kont

    Ziekenzaal - Pagina 8 Empty Re: Ziekenzaal

    Bericht  Elliot do aug 23, 2012 10:10 am

    Jason schudde zijn hoofd en ging langs haar bed staan. 'Nog steeds kennen we elkaar nauwlijks.' Zei hij rustig en keek haar onderzoekend aan. 'Gaat het wel?' Hij negeerde de vraag over Elliot.
    Amèlie Dubios
    Amèlie Dubios


    Aantal berichten : 719
    Registratiedatum : 25-06-12
    Leeftijd : 28

    Ziekenzaal - Pagina 8 Empty Re: Ziekenzaal

    Bericht  Amèlie Dubios do aug 23, 2012 10:19 am

    Ik moest lang nadenken over zijn woorden voordat ik ze begreep en knikte toen zachtjes op de vraag en de stelling. 'Waar is Elliot Jason?' vroeg ik nog een keertje op zachte toon. Ik moest het weten, anders werd ik gek. Ik keek naar mijn buik en beet hard op mijn lip. Jason moest weten dat Elliot dit niet had gedaan. Hij kon zijn straf verminderen toch?
    Elliot
    Elliot


    Aantal berichten : 461
    Registratiedatum : 21-06-12
    Woonplaats : Jouw kont

    Ziekenzaal - Pagina 8 Empty Re: Ziekenzaal

    Bericht  Elliot do aug 23, 2012 10:22 am

    'Elliot is in de kantine.' Zei Jason en glimlachte naar haar. 'Er is niks met hem. Hij heeft een milde straf gekregen omdat hij onder invloed was van medicijnen.'
    Amèlie Dubios
    Amèlie Dubios


    Aantal berichten : 719
    Registratiedatum : 25-06-12
    Leeftijd : 28

    Ziekenzaal - Pagina 8 Empty Re: Ziekenzaal

    Bericht  Amèlie Dubios do aug 23, 2012 10:23 am

    Heel zachtjes knikte ik en ik sloot mijn ogen en ging weer half liggen. 'Hij heeft het niet gedaan...' mompelde ik heel zachtjes. Mijn vingertoppen streken over de gladde stof op de plek van de wond.
    Elliot
    Elliot


    Aantal berichten : 461
    Registratiedatum : 21-06-12
    Woonplaats : Jouw kont

    Ziekenzaal - Pagina 8 Empty Re: Ziekenzaal

    Bericht  Elliot do aug 23, 2012 10:31 am

    'Wat bedoel je?' Vroeg Jason verbaasd en keek naar de plek. 'Wie deed het dan wel. Waarom zou iemand je dit aandoen. Van Elliot had ik het verwacht, maar wie wil je anders pijn doen?'
    Amèlie Dubios
    Amèlie Dubios


    Aantal berichten : 719
    Registratiedatum : 25-06-12
    Leeftijd : 28

    Ziekenzaal - Pagina 8 Empty Re: Ziekenzaal

    Bericht  Amèlie Dubios do aug 23, 2012 10:32 am

    Mijn onderlip begon te trillen en de tranen liepen al snel over mijn wangen heen. 'Ik zelf,' fluisterde ik en ik durfde hem echt niet meer aan te kijken. Ik schaamde me om het hem zo te vertellen.
    Elliot
    Elliot


    Aantal berichten : 461
    Registratiedatum : 21-06-12
    Woonplaats : Jouw kont

    Ziekenzaal - Pagina 8 Empty Re: Ziekenzaal

    Bericht  Elliot do aug 23, 2012 10:32 am

    'Wat.' Zei hij verbaasd en keek haar geschrokken aan. 'Waarom zou je dat doen?'
    Amèlie Dubios
    Amèlie Dubios


    Aantal berichten : 719
    Registratiedatum : 25-06-12
    Leeftijd : 28

    Ziekenzaal - Pagina 8 Empty Re: Ziekenzaal

    Bericht  Amèlie Dubios do aug 23, 2012 10:38 am

    'Om Elliot te stoppen met zelfmoord plegen,' snikte ik. 'Jason, alsjblieft. Hij mag niet dood, niemand mag hem dood maken. Dan ga ik kapot Jason!' Ik pakte zijn hand nu vast zonder dat ik het door had en keek hem smekend aan.

    Gesponsorde inhoud


    Ziekenzaal - Pagina 8 Empty Re: Ziekenzaal

    Bericht  Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 26, 2024 3:43 am